Методична роботаУ школі діє система методичної роботи. її сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працює над проблемою «Розвиток життєвих компетентностей учнів шляхом залучення їх до творчої діяльності у навчально-виховному процесі». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, що працює на базі шкільного методичного кабінету.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об'єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного вчителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань і творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси тощо. Продуктивно працювало МО вчителів початкових класів, МО учителів природничо – математичного циклу, суспільно – гуманітарного та класних керівників.. Учителі проводии відкриті уроки,виховні заходи, ділилися досвідом роботи. Зріс рівень їхньої педагогічної майстерності.за рахунок проведених нетрадиційних методичних заходів, а саме семінару-практикуму «Розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей школярів» (Жовтень, Грудень, Лютий).педагогічних тренінгів «Як створювати ситуацію успіху у навчанні» (Листопад). «Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання» (Лютий). Вдало був проведений творчий звіт вчителів під час якого вони мали змогу презентувати власну педагогічну діяльність, розкрити свої педагогічні секрети у навчанні дітей.
Широко впроваджуються в практику роботи вчителів інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто вчиться. З кожним роком нові технології на уроках застосовує все більше й більше педагогів школи. Педагоги школи активно залучаються до роботи в районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.Так, на базі школи протягом навчального року було організовано і проведено два районних семінарів: вчителів інформатики, фізики.Навчальна діяльність учнів
У школі існує система роботи профільного навчання. У 8—9-х класах проводиться до профільна підготовка. Із цією метою була налагоджена робота курсів за вибором і факультативів: «Український правопис», «Основи психофізіологічних знань і вибір професії»,Звичайно цього замало, щоб забезпечити інтереси та потреби учнів, бажання батьків і можливості школи, у 10—11-х класах сформований філологічний профіль навчання».У школі приділяється увага розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання і виховання, складений план
роботи з обдарованими дітьми на 2016 - 2017 н.р. Результат участі наших учнів у районних олімпіадах такий:
це — призові місця у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з украінськоі мови, фізики, астрономіі, в конкурсі знавців української мови ім.. П. Яцика
Були і переможці і в конкурсі читців поезії Т. Г. Шевченка. Ууспіхи є але цього недостатньо.
Крім того учні щорічно беруть участь у Всеукраїнській інтелектуальній грі "Кенгуру, у природничому конкурсі «Колосок», всеукраїнському конкурсі з інформатики «Бобер» .всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня».
Щорічно в школі проводяться предметні тижні, які допомагають учителям та адміністрації виявляти та розвивати обдарованих, творчо мислячих дітей.
Юні обдарування школи є активними учасниками низки конкурсів, що проводяться в районі з образотворчого мистецтва і музики, вони - стають призерами спортивних змагань.
Одним із напрямів роботи педколективу школи є створення умов для самореалізації кожного учня. Працюючи з кожним учнем школа створює всі умови для того, щоб у дорослому житті дитина могла досягти успіху бути професіоналом,мати навички лідера, жити в злагоді із собою та іншими, визначати цінність та індивідуальність кожної людини.
Хоча домінантну роль в організації навчально – виховного процесу відіграє класно – урочна система, та сам урок все більше втілює особистісно зорієнтовані технології, за якими на першому місці для вчителя є учень
Про те в школі не стала системою робота над проектно – дослідницькою діяльністю. Відсутній перелік тем проектів із предметів на цілий навчальний рік та банк даних кращих шкільних конкурсних проектів. Не функціонують шкільні наукові товариства учнів, завдяки яким би вчителі – предметними змогли б більш глибоко розкрити досягнення науки у різних сферах знань .Робота навчальних кабінетів не проводиться в тісному взаємозв’язку і не забезпечує реалізацію науково – методичної проблеми, а також брак сучасних програм і ефективних методик, спрямованих на виявлення здібної та обдарованої молоді не дає дітям можливості розкрити свій талант.
Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності
В школі ведеться журнал обліку нещасних випадків, де реєструються всі випадки травматизму, які сталися в школі або вдома. За 2016 - 2017 навчальний рік нещасних випадків зареєстровано не було. Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.
Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями.