Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 18.07.2018, 00:50

ЗОШ І-ІІІ ст. села Сереховичі

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Чи подобається вам наша школа?
Всього відповідей: 24
Форма входу

Інформація про школу

Загальноосвітня школа І—Ш ст. ім. Ю. А. Ярощука с.Сереховичів є колективною власністю Старовижівської районної ради Волинської області.

 

Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1957 р.,земельна ділянка, яка належить школі, має площу>0.67 га.

У 2016-2017 н. р. в школі працюють 28 педагогічних працівників і 19  чому і чому із числа обслуговуючого персоналу. Навчаються 113 учнів, середня наповнюваність класів становить 11 учнів.

                                    Кадрове забезпечення

У 2016-2017  н. р. штатними працівниками школа забезпечена на 100 %. Розстановка педагогів здійснюються відповідно де фахової освіти педпрацівників .При підборі нових кадрів (у тому числі обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші  характеристики.

Час диктує все нові й нові вимоги до вчителя,тому необхідним для педагога нині є вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою. 84 % педагогів школи пройшли навчання, пов'язане з вивченням інформаційних технологій, за програмою «ІntеІ. Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п'ять учитель, який не володіє  навичками роботи на комп'ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам і не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. 

За якісним складом педагогічних працівників наша школа  має таку картину 8 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію 1 з них  звання, «старший вчитель»

9 учителів – І кваліфікаційну категорію що говорить про значний досвід  роботи.

  Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 17 год. 

   Всі учні  школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням . Минулорічні 9 класники  у повному складі  пішли навчатися в старшу колу.

   Всі учні  школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям  і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).

    Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, членами учнівської ради, вчителями. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря та записка від батьків. Допомогу у контролі відвідування навчальних занять особливо дітьми схильними  до правопорушень надавала  соціальний педагог Піскунова О.П. та практичний психолог Гочачко Ю.П.
                        Методична робота 

    У школі діє система методичної роботи. її сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працює над проблемою «Розвиток життєвих компетентностей учнів шляхом залучення їх до творчої діяльності у навчально-виховному процесі». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, що працює на базі шкільного методичного кабінету.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають  вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об'єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного вчителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань і творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси  тощо. Продуктивно працювало  МО вчителів початкових класів, МО учителів   природничо – математичного циклу, суспільно – гуманітарного та класних керівників.. Учителі проводии відкриті уроки,виховні заходи, ділилися досвідом роботи.  Зріс рівень їхньої педагогічної  майстерності.за рахунок проведених нетрадиційних  методичних заходів, а саме  семінару-практикуму «Розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей школярів» (Жовтень, Грудень, Лютий).педагогічних  тренінгів «Як створювати ситуацію успіху у навчанні» (Листопад). «Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання» (Лютий). Вдало  був проведений творчий звіт вчителів під час якого вони мали змогу презентувати власну педагогічну діяльність, розкрити свої  педагогічні секрети у навчанні дітей.

 Широко впроваджуються в практику роботи вчителів інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто вчиться. З кожним роком нові технології на уроках застосовує все більше й більше педагогів школи. Педагоги школи активно залучаються до роботи в районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.
     Так, на базі школи протягом навчального року було організовано і проведено  два районних семінарів: вчителів інформатики, фізики.
                           Навчальна діяльність учнів

 

    У школі існує система роботи профільного навчання. У 8—9-х класах проводиться до профільна підготовка.     Із цією метою була налагоджена робота курсів за вибором і факультативів: «Український правопис», «Основи психофізіологічних знань і вибір професії»,Звичайно цього замало, щоб забезпечити інтереси  та  потреби учнів, бажання батьків і можливості школи, у 10—11-х класах сформований філологічний  профіль навчання».

У школі приділяється увага розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання і виховання, складений план

 роботи з обдарованими дітьми на 2016 - 2017 н.р. Результат участі наших учнів у районних олімпіадах такий:

це — призові місця у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з украінськоі мови, фізики, астрономіі, в конкурсі знавців української мови ім.. П. Яцика 

Були і переможці і в конкурсі читців поезії Т. Г. Шевченка. Ууспіхи є але цього недостатньо. 

Крім того учні щорічно беруть участь у Всеукраїнській інтелектуальній  грі "Кенгуру, у природничому конкурсі «Колосок», всеукраїнському конкурсі з інформатики «Бобер» .всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня».

Щорічно в школі проводяться предметні тижні, які допомагають учителям та адміністрації виявляти та розвивати обдарованих, творчо мислячих дітей.

Юні обдарування школи є активними учасниками низки конкурсів, що проводяться в районі з образотворчого мистецтва і музики, вони -  стають призерами спортивних змагань.

Одним із напрямів роботи педколективу школи є створення умов для самореалізації кожного учня. Працюючи з кожним учнем школа створює всі умови для того, щоб у дорослому житті дитина могла досягти успіху бути  професіоналом,мати навички лідера, жити в злагоді із собою та іншими, визначати цінність та індивідуальність кожної людини.

Хоча домінантну роль в організації навчально – виховного процесу відіграє класно – урочна система, та сам урок все більше втілює особистісно зорієнтовані технології, за якими на першому місці для вчителя є учень

Про те в школі не стала системою робота над проектно – дослідницькою діяльністю. Відсутній перелік тем проектів із предметів на цілий навчальний рік та банк даних кращих шкільних конкурсних проектів. Не функціонують шкільні наукові товариства учнів, завдяки яким би вчителі – предметними змогли б більш глибоко розкрити досягнення науки у різних сферах знань .Робота навчальних кабінетів не проводиться в тісному взаємозв’язку і не забезпечує реалізацію науково – методичної проблеми,  а також брак сучасних програм і ефективних методик, спрямованих на виявлення здібної та обдарованої молоді  не дає дітям можливості розкрити свій талант. 

               Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

В школі ведеться журнал обліку нещасних випадків, де реєструються всі випадки травматизму, які сталися в школі або вдома. За 2016 - 2017 навчальний рік нещасних випадків зареєстровано не було. Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. 

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями.

 

 

 

 

Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz