Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 24.04.2024, 10:59

Сереховичівський ліцей

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Чи подобається вам наша школа?
Всього відповідей: 29
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Використання ОК на уроках біології
[ Викачати з сервера (3.88 Mb) ] 10.07.2013, 15:23






Відділ освіти старовижівської рдаУроки біології з використанням ОКМетодична розробка Є.Л. РОМАНЮК, вчитель біології ЗОШ І – ІІІ ст.. ім.. Ю. А. Ярощука с. Сереховичі 
  
            2013Уроки біології в системі особистісно оріїнтованого                       навчання з викоританням ОКУчитель готується до хорошого уроку все життя…В. Сухомлинський У кожного вчителя свій стиль, свій почерк проведення уроку. І кожен має власний особливий метод зацікавлення учнів своїм предметом. Це можна реалізувати через науковий матеріал підручника, доповнюючи його цікавими прикладами з художньої літератури, використовуючи легенди, міфи, оповідання, вірші про природу, рослини, тварин. А можна просто допомогти дитині ефективніше і швидше засвоїти навчальний матеріал, запропонувавши їй скористатися опорним конспектом уроку.Ці конспекти доцільно використовувати в старших класах, оскільки учні вміють виділяти головне, пояснювати біологічну суть питань, установлювати звя зки  наукових досягнень з практикою. В їх основу покладені плани узагальнюючого характеру і при вивченні теми вдало орієнтують учнів на нові поняттяя, терміни, завдання, подібні до яких будуть виноситися на ДПА та ЗНО. Школярі  на наступних уроках в процесі відтворення вивченого матеріалу можуть скористатися готовими конспектами  і швидше розкрити зміст навчального матеріалу, а з часом використати при підготовці до ДПА. Використання опорних конспектів учнями допомагає  вчителю  активізувати увагу в них, мислення, розвивати вміння відчувати логіку викладання. Їх застосування сприяє формуванню інформаційної,комунікативної компетентності, компетентність саморозвитку та самоосвіти, виховує в учнів впевненість під час відповіді,створює позитивну мотивацію.В основу складання ОК покладено наступні дидактичні принципи:• Лаконічність (300-600 друкованих знаків) - заснований на тому, що при сприйнятті і запам'ятовуванні обсяг короткочасної пам'яті людини обмежений;Методичні рекомендації вчителям- Детально вивчити за програмою зміст навчального матеріалу, по якому буде складатися ОК для конкретного уроку. - Співвіднести вимоги програми зі змістом підручника (на одному уроці може вивчатися матеріал одного або декількох параграфів.)-  Добре знати матеріал тексту й ілюстрації підручника.-  Розбити даний матеріал на логічно завершені смислові блоки.-  Виділити основні терміни в кожному блоці.-  Оформити смислові блоки і опорні сигнали в кольорі. Застосовуючи ОК розумієш, що ця методика дуже цікава. Вона дає можливість творчій особистості учня реалізувати себе і підвищити рівень своїх знань, формує компетентність самоосвіти та конкурентоспроможності. Компактні, незвичайні ОК викликають живе зацікавлення  учнів, спонукають їх до активної праці, пошуку. Завдяки цьому виробляються цілеспрямованість, наполегливість у пошуку, вміння узагальнювати розрізнені факти. Йде процес накопичення знань, йде процес глибокого внутрішнього осмислення сутності теми, йде активне долучення до систематичної праці.Пропоную вашій увазі зразки опорних конспектів з теми «Сенсорні системи», 9 клас.Отже кожен учитель має можливість на прикладі запропонованих ОК реалізувати власну методику.                              
Категорія: Мої файли | Додав: romanuyk
Переглядів: 443 | Завантажень: 39 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz